Död blogg

Datum: 2009-04-26 | Tid: 18:06:22
Ja, nu får ju faktiskt skärpa oss! Vi ska göra allt för att hålla bloggen vid liv.
Som kim sa, det som händer i vårat liv just nu är väldigt privat. Det finns så mycket som händer just nu som jag skulle kunna skriva tusentals inlägg om men... Jag kan bara inte lägga ut vissa saker så att vem som helst kan läsa det. Vi ska försöka hålla igång ändå!

Igår var vi hos Sandra och grillade. Det var väldigt, vädligt mysigt!
Idag har jag färgat håret, det blev mycket mörkare än vad jag ville men... Helt ok.. Det är ju toning så håller tummarna på att det kommer bli ljusare. Annars har jag varit duktig och gjort några rester!

Om en timma är det Gossip Girl! jaay!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, kom igen nu! nU Får ni skriva lite oftare... :)

2009-04-27 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0