En lång måndag

Datum: 2009-04-27 | Tid: 21:20:40
Japp, det har varit en låång måndag. (känns det som)
Först svenska, vi började analysera en debattartikel som sög. Han skrev om hur tennis hade rättat honom från litteraturen och tyckte att han som tennispelare är med om så mycket än folk som läser. Och att de som läser lever i en fantasivärld...
Efter det hade vi matte. Vi skulle öva inför nationella.... Det gick dåligt, jag och min mattebuddy Eric orkade inte göra någonting alls. 
Jag slutade efter matten eftersom att vi håller på med muntliga nationellaproven i engelska och jag inte har det idag men var tvungen att vänta på kim eftersom att vi (hon) skulle redigera våra sju dödssynds-bilder. Även om jag bara gav smakråd så var det  jobbigt att sitta där.
Vi satt till fem sen åkte vi till centrum och käkade med Krullis, Bengt och Fehler. Sen var det dags för esteternas uppspel. Alltid lika roande!

Juste, i lördags var jag och handlade lite grejer vaa. Jeans, pilotglasögon och en termosmugg!

         
                    Mina brallooor!                                                   Min mugg!


Och igår färgade jag håret. Jag tyckte det blev mörkt men när jag kom till skolan idag märkte ingen något! haha fail! Men utväxten är väck iaf!

Langar posebilder med mitt "nya" hår!!

 


Ska sova snart för att ladda inför att gå upp tidigt för att göra nationellaprovet i engelska imorgon!

goodie nightie!





Kommentarer
Postat av: Kim

var är solbrillorna då?!??!1

2009-04-27 @ 22:53:18
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0