Eru go eller?

Datum: 2009-04-10 | Tid: 13:44:45
Jag sitter som sagt nere i göteborg med en enorm hemlängtan. Igår var vi och handlade i två timmar, annars var vi bara hemma. Jag satt vid datorn och läste ut New Moon. Så ska börja med Eclipse idag, jay!
Idag var vi och hälsade på farmor och farfar (på kyrkogården alltså), det var mysigt. Jag gillar kyrkogårdar de är lugnande på något sätt!
På hemvägen körde vi runt lite i Lindome och tittade på ställen där pappa och hans brorsa bodde/brukade vara när de var små. Vi kör upp på en bondgård och helt plötslig utbrister min farbror Jonn "KOLLA, det är ju Olle!!", vi tittar ut oc hdär sitter en väldigt gammal gubbe vid ett bord och fikar. Jonn vevar ner rutan och ropar "Olle! Det är bröderna Forsell!". Gubben skiner upp, han förstår genast vilka det är.
Tydligen brukade de vara på hans gård mycket när de var små. Så vi får en rundtur på gården medans hans säkert tjugo islandshästar iaktar oss från hagarna. Pappa och Jonn står där länge och pratar, jag försöker lyssna men jag förstår inte Olles dialekt så efter ett tag ger jag upp och går och sätter mig i bilen. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Resten av dagen blir väl ungefär som igår, läsa och sitta vid datorn!

"You'd better make her sit before she falls", Alice said. "She's going to pieces."
It was only then i realized I was shaking, shaking hard, my entire fram vibrating until my teeth chattered and the room around me seemed to wobble and blur in my eyes. For one wild second, I wondered if this was how Jacob felt just before exploding into a werewolf.
I heard a sound that didn't make sense, a strange, ripping counterpart to the otherwise cheery background music. Distracted by the shaking, I couldn't tell were it was coming from.
"Shh, Bella, shh", Edward said as he pulled me to the sofa farthest away from the curious human at the desk.
"I think she's having hysterics. Maybe you should slap her," Alice suggested.
Edward trew a frantic glance at  her."

Utdrag från New Moon, jag börjar alltid asgarva när Alice ger det förslaget! Så klockrent!
Nu ska jag spela yatsy på blip! hhaaha, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kim

alltså yatzy? WHY?!?!?!?!?!

2009-04-10 @ 13:54:17
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0