God natt

Datum: 2009-04-26 | Tid: 23:51:44
Ja, som ni ser så har bakgrundsfärgen ändrats på bloggen och ni undrar säkert varför. Jo det är så här; det är den nya mer "våriga" nyansen av lila vi kommer använda här sen, och jag var dum nog att ändra direkt här istället för på testbloggen vi har, och för lat för att ändra tillbaka. Så max 24 timmars fulhet det kommer inte skada, eller?
Nåja, det går jättebra med designen, jag är snart klar med själv bakgrunden (header och stuff) och ska börja pyssla med de nya sakerna vi ska lägga in. Tackar vet jag  Designa din blogg som har varit till otroligt stor hjälp, och som kommer att vara i framtiden också.

Nu är det dags att dra mig till sängen. Den kallar på mig och jag har bara några kapitel kvar på The bleeding dusk (trejde boken i bokserien jag köpte) och sen ska jag börja på When twilight burns.
Så schanyway, godnatt på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0