I wanna hit you just to see if you cry

Datum: 2009-04-01 | Tid: 08:47:15
Time passes. Even when it seems impossible. Even when each tick of the second hand aches like the pulse of blood behind a bruise. It passes unevenly, in strange lurches and dragging lulls, but pass it does. Even for me.
~ New Moon

Godmorgon, godmorgon, det där var från boken New Moon som jag håller på och läser just nu. Författaren Stephenie Meyer träffade verkligen mig med den här texten. Precis så känner jag just nu! Jag älskar när man känner igen sig i texter.

Jag sitter här med en rostad macka och taggar upp inför geografi-provet och en lång dag. Jag slutar tio i åtta idag. Wohoo! Inte ok...

Jag måste bara ge en ros (eller ngt) till gubben som sa till mig när jag tappade en krona iförrgår. Jag hade rotad i min ficka och eftersom att jag hade musik på så hörde jag inte när kronan ramlade ut. Så han knackade på min axel och berättade för mig att jag hade tappat den. Jag tackade så mycket för att han sagt till och plockade upp den (vilket jag inte hade gjort om jag hade märkt det och ingen hade sagt till.. Vem orkar böja sig ner för en krona? Men nu var jag tvungen att ta upp den för något annat skulle kännas otrevligt) sedan sa han "jag vet att den inte är värd så mycket men är det sista kronan så kan det vara värt ganska mycket". Så jäkla gullig, jag ville krama honom.

Nu ska jag spela lite poker på facebook och sedan springa iväg på geografi-prov!
MORS!

/ Camilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0