Jag är klar!

Datum: 2009-04-05 | Tid: 21:45:52
Åh ja. Flera månaders slit har äntligen fått resultat. Jag har äntligen rättat det sista ordet på min bok och kan nu börja skissa på omslag. Jag är lycklig och lite trött för jag har suttit och rättat fem, sex kapitel idag.
Självklart så är arbetet inte ens halvklart innan jag kan publicera den men att uppnå en milstolpe för projektet är ju så underbart som det bara kan bli.
Det är i och för sig en hel del som ska bort som inte tillför någonting, men jag behöver någon annan som läser igenom den då jag är blind för mina egna ord. Sophie har fått i uppdrag att Beta den och sen ska Camilla få göra detsamma.
Sen är det ju frågan om framsida, och alla sånna där småsaker. Har några idéer om hur den ska se ut och tänkte ta fram några prover och sen dra med Camilla ut på fotojakt och fixa det.
Men innan jag går in på deviantart för att hitta inspiration så ska jag gå ut till köket och ta mig ett glas saft och njuta lite av segerns sötma.


Omslag 1         Omslag 2           Omslag 3

/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis Kim! Vad kul att äntligen vara klar, jag måste få läsa den sen! :) Jag tycker även att det första omslaget är gryyymmmt snyggt! ^^

2009-04-05 @ 21:56:18
URL: http://hwikingholm.blogspot.com
Postat av: Kim

sv: tack helena <3



haha ja det är lite coolt, men det har inget med ämnet att göra egentligen. tog bara en bild och bytte färger basically.

vill ha ett riktigt, väluttänkt omslag :P



själv gillar jag omslag 3 8-)

2009-04-05 @ 22:08:19
Postat av: Camilla

Kim ,ajg måste läsa den rätt snart så vi kan komma på ett namn!

2009-04-06 @ 10:46:02
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0