Kommentarer

Datum: 2009-04-09 | Tid: 01:35:28
Okej, jag vet att jag antagligen bara skriver detta för att jag är grymt trött och lite irriterad över en småsak som att dörren var låst när jag kom hem.
Men jag blir grymt...inte irriterad men mer sårad faktiskt när folk kommenterar på inlägg och säger saker som man bara vet att de säger till alla för att själva få respons på sina egna bloggar. Personer som inte ens tar sig tid att läsa igenom bloggen ordentligt, utan bara masskopierar massor av kommentarer.
Vad är det för mening med det egentligen?
Nu vet jag inte om det är så att den personen (eller dessa, det är två som äger bloggen) som skickade detta visste om att Camilla är nere i Götet och leker och jag är den enda som är kvar, och därför skrev direkt till mig. Om det är så så ber jag om ursäkt för då saknar denna irritation och anklagelse grund och kan ignoreras.
Men i alla fall; VAD FAN?!
Vi är faktiskt två stycken som äger den här bloggen och om ni inte ens tar er tid att kolla på det (väldigt övertydliga) tecken på att det är två, så kan ni skita i att över huvud taget kommentera för det betyder ingenting. Om ni inte ens kan skriva ni istället för du och göra det lite personligt så kan ni lika gärna strunta i att ens vara här. Inget ont menat jag tycker det är kul med besökare och allt sånt där, men vad betyder det om ingen faktiskt läser vad man skriver?
Ni/DU kommenterade inte ens på det faktiska inlägget utan skrev bara något skit istället.
Varför?
Morr

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; jajjemensan :D

2009-04-09 @ 01:35:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0