MacAttack och Kimbob fortsätter

Datum: 2009-04-12 | Tid: 17:51:17

Söndag idag, och Kim Norén förvandlas till Kimbob - the zombie slayer. Men först ska vi äta och jag har köpt pommes och bea-sås, och lånade ut pengar till Martin och Krullis så de kunde köpa pizza. Martin hade med sig starköl också, men det är lite över min gräns. Folköl och cider är helt okej, men inte starköl, så jag håller mig till påskmust och cola idag.

Det har varit soligt hela dagen och jag, Krullis, Bengt och Robin var nere på Alec's golf och slog några bollar. Jag satt i och för sig bara och tittade på och läste lite ur min bok, sen gick jag och mötte Filippa på Donken. Hunkyboy var där och ringde genast till Hannan.

Nu så ska jag ut och sätta mig på ballkongen med de andra och stirra på dem när de röker. Vädret är för fint för att ignoreras.

Ajust, och Krullis brände sig på ugnen så hans hand är lindad nu, HAHAHA
Peace out.

/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hehe tack :) vad gör du då?

2009-04-12 @ 19:28:09
Postat av: Malin

SV: hehe tack :) vad gör du då?

2009-04-12 @ 19:28:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0