Schema för dagen

Datum: 2009-04-07 | Tid: 13:10:44
Ja, att åka till trollbäcken var inte bara så lätt. Jag ska göra massor av mellanstop på vägen också. Först så ska jag vänta på Sara så hon kan få Angus thongs and perfect snogging (awesome bok!) innan hon åker till New York imorgon. Sen måste jag kila till Konsum (eller Coop nära som det egentligen heter) för att inhandla nödfalls en-gång-i-månaden-skydd, och SEN får jag äntligen åka dit.
Fast jag kommer nog mest att vara tråkig och läsa BD för jag vill bli klar med den så jag kan fortsätta på mina nya böcker!!!!

Medan jag väntar på att Sara ska ringa (om ca 30 minuter) så ska jag dammsuga hela nedervåningen och mitt rum också. Jag har blivit duktig.

Edit: sen måste jag till handelsbanken också för att lämna in någon blankett om skatteåterbäringen.

/ Kim ♥



Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) Ha en bra dag!

2009-04-07 @ 14:12:04
URL: http://kopochsalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0