Skolan

Datum: 2009-04-27 | Tid: 08:37:17

 Sitter i skolan och väntar på Hannan och Camilla. Det är dags att röja i studion efter fredagens filmning, men ingen av dem är här. Båda är på väg dock.

Ville inte gå upp i morse när klockan ringde men det var bara att stiga upp och snabbt göra sig i ordning för att hinna med en buss som gick 11 minuter senare. Så här sitter jag nu i biblioteket och väntar. Antagligen har de redan kommit, men jag kände att jag kunde slösa lite tid vid datorn medan jag väntade. Måste dock skriva detta på ett worddokument så att det ser ut som att jag gör något vettigt då bibliotekets datorer är eftertraktade just nu.

Tänkte bara säga att min flytthjälp var mer avlönad än vad jag hade trott. Jag hade satsat på ca 500 kronor men det visade sig att betalningen var mycket högre än så. Dessutom har mormor - ängel som hon är - hittat en bärbar dator för nästan ingenting, så snart får jag en bärbar också. Livet leker, rent ekonomiskt och materialistiskt. Hoppas bara att jag får resten av pengarna inom en snar framtid då den här veckan är händelserik. Hah


Nåja, ska gå tillbaka till studion och kolla om Hannan och/eller Camilla är där. Sen ska jag försöka bli pigg i hjärnan också för vi måste plugga inför Nationella i Matte. UGH


Peace out.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0