Sol och..lite värme i alla fall

Datum: 2009-04-01 | Tid: 14:33:00
Åh vad underbart det var att vakna upp till en solig dag. Även om morgonen började precis lika pissigt som alla andra mornar (morgontrött...).
Ännu roligare var det ju när solen tittade fram och faktiskt värmde också. Mhmm, mys! Även fast det blåser iskallt så känner man ändå att nu händer det saker. Kommer det snö igen kommer jag nog allvarligt att flytta utomlands.
För att fira detta ska jag ut på min baksida, tända en rökelse, göra lite mellis, lyssna på musik och läsa Eclipse. Fan vad bra det känns att ha en giltig anledning att läsa ens favoritböcker. "Det är till Engelskan, stör inte jag pluggar."
Sen att jag har miljoner andra saker att göra också, det kan vi alla strunta i. Vill inte ens tänka på den mentala högen med skoluppgifter som ska göras, då blir man bara deprimerad och det ska man inte vara en solig dag som denna.

Nej, nu ska jag ut och njuta.

/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0