Stora segis-dagen

Datum: 2009-04-05 | Tid: 14:33:41
SItter just nu hos Bengt, som kim sa så sov vi här i natt efter en "sommarkväll" med grillning och sånt mys! Ja, och dans. Väldigt vacker dans. Kul var det iallafall... För oss.
Har inte orkat åka hem så sitter här och är väldigt nördig vid datorn istället. Men ska dra snart för att åka hem, lägga mig i sängen och ligga där tills jag måste åka och jobba imorgon. Det är min plan och det ska bli så jäkla skönt! Jag ska låna filmer av Bengt har jag bestämt! Om jag hittar något jag vill se. Är sjukt trött på alla filmer jag har hemma!
Gossip girl ska jag titta på också, så nördig är jag!
Nu ska jag... jag vet inte vad jag ska göra men känner att jag inte har något mer att skriva.

Hejsvejs

/ Camilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0