The end.

Datum: 2009-04-11 | Tid: 15:32:19
God eftermiddag kära vänner. Idag fortsätter mitt middags-maraton där jag är allmänt social (i.e säger hej och sen isolerar mig någonstans med en bok), och får godis.
Under de tre timmar jag har varit vaken har jag passat på att läsa ut Breaking Dawn. Slutet gör mig alltid så besviken, men nu ska vi inte spoila (för er som är dumma nog att inte ha läst alla böckerna trehundrafyrtioelva gånger än). Så nu kan jag börja på min nya bokserie, ska bli spännande.
Nåja. nu måste jag sminka mig. Mamma är en stressboll.

Peace
/ Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha middagsmaraton :P



ha en glad påsk! ;)

2009-04-11 @ 20:05:02
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0