Twitter

Datum: 2009-04-07 | Tid: 15:10:15

Jag har aldrig riktigt förstått förtjusningen med Twitter, men nu tack vare att jag loggade in på Myspace så såg jag att Tom utmanat Dougie för att se vem som kan få mest "followers".
Jag skapade genast ett konto för att kolla hur det var, men jag fattar ändå inte riktigt, man skriver mest vad man håller på med för tillfället. Inte så värst spännande.
Men men.

En annan sak jag fick reda på, detta tack vare General McFly-tråden på forumet var att McFly ska visas i svensk tv, då Gordon Ramsay's The F-word går på kanal 9 och det är den episoden som visas den 16:e April.
Jag kommer i alla fall sitta framför TV:n med knäna högt uppdragna och försöka andas ordentligt.

/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0