Andra skoldagen avlivad

Datum: 2009-08-25 | Tid: 17:27:58

Helt ok dag, började med psykologi, läraren verkar helt ok, helt läskigt förälskad i ämnet men jag tror det blir kul! Sen hade vi engelska, läraren Sven verkar stenhård.. Och vi kommer få hålla många tal - vilket jag hatar! Men jag ska nog ta mig igenom det!

Om en stund kommer en gammal kompis Sara över, vet inte vad vi ska göra. Ta det lugnt, prata gamla minnen o sånt! Blir jättemysigt! Funderar på att dra med henne ut senare när det blir svalt, typ köpa en glass och ta en promenad!

Imorgon har jag sovmorgon igen men jag ska åka till Kim innan skolan o säga hej då till Undis :( </3


Vossen <3

Ha en trevlig kväll!









Kommentarer
Postat av: E S T H

åh, stackarn.. jag lider med dig!

2009-08-25 @ 21:42:41
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Kim

helt fel ordval i rubriken alltså

2010-02-23 @ 22:49:57
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0