buuuhhää

Datum: 2009-08-21 | Tid: 13:25:39
Innan grabbarna åkte till Grekland undrade jag varför Sara, Kim och Filippa gjorde en så stor grej utav det, jag tänkte "två veckor, det är ju ingenting. Det kan snarare vara skönt för nu hinner jag träffa andra kompisar också".. Ändå kände jag mig nästan gråtfärdig när jag och Kim lämnade dem efter vi hade sagt hej då. Sen har jag gått runt och sagt att det inte alls är så jobbigt att dem är borta,att jag fått tid för annat. Nu erkänner jag att jag saknar dem.
TA DIG SAMMAN KVINNA! Jag är stark och självständig, jag klarar mig utan dem! Eller?

Idag var första skoldagen, vet inte hur det känns riktigt. Känns både bra och dåligt i guess, det är inget större fel på gymnasiet men det känns som att det finns så många andra, viktigare saker som jag vill göra! Typ resa gjorden runt? Varför inte?
Schemat var rätt nice, måste jag erkänna. Och jag ser fram emot att ha vissa lektioner, psykologi tex! Sen är skolan alltid roligast när man precis kommit tillbaka från sommarlovet, nya lärare, nya ämnen, det känns liksom spännande, lite som det gjorde när man började gymnasiet. Börja skriva i nya skrivblock, få nya läroböcker, köpa nya pennor. Även om man vet att man kommer spy på allt det där efter någon vecka så är det ändå rätt mysigt att skriva in en rubrik på första sidan i skrivhäftet och börja skriva, öppna den nya läroboken, bläddra runt lite självmant i den, vilket man aldrig kommer få göra sen när man är tvingad till att läsa ett visst antal sidor i den och vässa den nya pennan för första gången. Det är sista gången jag får vara med om den känslan, så det är lite speciellt.

Ikväll ska jag på spelning på Cafe Bonza! Anysound spelar, kommer bli grymt!

Här kommer lite bilder som just nu känns väldigt nostalgiska!

        







Kommentarer
Postat av: steph

=) kikar in, allt bra med dig? =)

2009-08-21 @ 15:40:05
Postat av: Elisa

ja jag hade en bra kväll :) har du haft en bra dag?

2009-08-21 @ 16:54:22
URL: http://kalassnygging.blogg.se/
Postat av: steph

kikar in, allt bra med dig? :D

2009-08-21 @ 17:36:23
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Kim

haha typ samma bilder som till mitt kollage xD

och krogenbilden är ju bara awesome xD

2009-08-21 @ 17:45:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0