Dagens...

Datum: 2009-08-23 | Tid: 17:57:47
Jag tänkte införa något nytt, när jag och Kim känner att vi behöver klaga men samtidigt vill hylla något annat så kan vi använda oss av det här!


  Människor som försöker framstå som världens bästa människa bara för att dölja hur dåligt självförtroende de har. Detta är bara irriterande. För det första så är det oftast bara helt genomskinligt så man förstår direkt att de döljer någonting. För det andra så om folk skulle gå på det här och verkligen tro att personen har så bra självförtroende så tycker man bara personen är mallig och jobbig.
Nej, det är bra att tro på sig själv men vi ska också kunna visa lite osäkerhet ibland, det är bara mänskligt och ibland lite charmigt.

 När datorer går sönder. Finns det något värre? Det man inte har sparat på hårddisken försvinner så alla bilder man har tagit är helt borta, utom dem som man har lagt ut på tex facebook så då får man sitta och kopiera ner bilderna i den fina kvalitén som facebook erbjuder dom i.. Och när en dator väl har gått sönder för första gången så börjar den sedan gå sönder titt som tätt. Min dator tycks gå sönder hela tiden och jag håller på att bli galen!



  Pasta carbonara! Mamma lagade det till middag idag. Jag åt så mycket att jag mådde illa efteråt! Mmmmm....

  Söndagar. Numera gillar jag söndagar. Förut hade jag alltid ångest inför den långa skolveckan som väntade på söndagar men nu när ångesten är borta så känner jag att söndagar är riktigt bra! Det finns inga krav på söndagar, ingen gör något speciellt så man förväntas inte åka iväg och göra en massa saker, man kan ligga hemma och kolla på film om man vill. Men samtidigt om man har ett behov av att gå ut och göra något så har de flesta kompisarna inga planer för söndagen så det är bara att dra med sig första bästa kompisen! Ja tack till söndagar! 








Kommentarer
Postat av: Färjan-Ruth

Ha det fint. Kram.Färjan-Ruth

2009-08-23 @ 18:16:32
URL: http://boatpastor.wordpress.com
Postat av: filippa

aah! pasta carbonara <3

2009-08-23 @ 19:53:45
URL: http://filippaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0