I'm baack!

Datum: 2009-08-18 | Tid: 11:50:33

Camilla här, jag har inte skrivit på ett tag, don't know why.. Har bara inte haft tid/inte orkat. Kim har uppdaterat er på vad vi har haft för oss så det känner jag inget behov av att göra. Så tidigt som jag vaknade idag har jag nog inte vaknat på hela sommarlovet, dagen kommer bli lång.. Fick helt sjuk mensvärk och kunde inte somna om, det suger att vara tjej ibland.
Förvrigt har jag fått en ny mobil!!!

Kolla in snyggingen alltså, jag älskar den <3 

Förövrigt går min ekonomi extremt dåligt, eller den finns nästan inte.. Tänkte skriva en lista om vad jag ska köpa när jag får pengar 25/9
*Jeans
*Ipod-hörlurar - 200 kr
* Mascara - 100 kr
*Hårklippning - (högprioritering) 250 kr
*Hårfärg - 100 kr
*Nya kläder, vill ha mer söta kläder. i miss that. (hög prioritering)
-"Peyton kjol"
-nya toppar

200 + 100 + 250 + 100 = 650      1400 - 650 = 750
750 kronor till att leva och handla massa söta kläder... kommer inte funka,

*Jeans -kan vänta ett tag med det, har ändå rätt många par jeans.
*Ipod-hörlurar - kan vänta med det, hörlurarna funkar fortfarande, men dem håller på att ramla isär, ramlar de isär så får jag lyssna på musik på mobilen.
* Mascara - kan vänta ett tag till
*Hårklippning - (högprioritering) 250 kr
*Hårfärg - 100 kr
*Nya kläder, vill ha mer söta kläder. i miss that. (hög prioritering)
-"Peyton kjol"
-nya toppar

Så jag får helt enkelt satsa på att fixa till håret o köpa lite nya kläder när jag får pengar, allt annat jag behöver får vänta.

Om ni undrar vad jag menade med "peyton-kjol" så är det en sån här


kolla på tjejen i mitten, jag gillar't!

Idag ska jag på bröderna Borgs födelsedags middag sen ska jag till sara för ännu en tjejkväll (inte för att vi har något annat val än att ha tjejkväll, killarna har ju åkt till Grekland)

Ha en bra dag!









Kommentarer
Postat av: Kim

svenskt namn = skolkjol ^^

2009-08-18 @ 16:12:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Kim

det finns ju typ en sån kjol på lindex :P

2009-08-21 @ 17:59:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0