Le grande dag de l'ecole

Datum: 2009-08-21 | Tid: 17:50:41
http://ste5ens.files.wordpress.com/2009/02/studying-main_full.jpg
Första skoldagen är överskattad. Man går upp übertidigt (och bryter sitt sovschema totalt, vilket sabbar ens diet, om man nu har en), gör sig i ordning presentabelt för att gå till skolan, träffa samma gamla sketna människor och samma kompisar. Sen sitter man där i en timme, kanske trettio minuter om man har tur, och sen är man liksom klar.
Tacka vet jag mjukisbrallor och en hoodie, men ack nej. Jag skulle minsann klä upp mig som alla andra.
Men nu är den igång igen, och jag är sur för att Niklas missade uppropet och kommer slippa hela första veckan. JÄVLA BAJSKORV.

Skrev dock ett mail till honom, för att liksom mana på dem att svara på det.
Usch vad jag saknar dem. Bara en vecka kvar nu.
En vecka av skola.
BLÄÄÄÄÄ

(Bild från Google)






Kommentarer
Postat av: Sara

Av någon anledning var bajskorv ett jätteroligt ord just nu, kanske bidrog caps lite till det :P Nu tar vi oss i kragen kvinnor och klarar av sista veckan utan gnäll så kommer de tillbaka fortare!

2009-08-21 @ 23:32:42
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0