panda's popped

Datum: 2009-08-11 | Tid: 02:18:33
Rubriken har verkligen ingenting med inlägget i sig att göra, men jag försökte bara komma på någonting att skriva istället för en punkt eller dylikt och min fina vackra pennvässare som jag fick av Fredde, Niklas och Åhlén låg precis bredvid mig med en leende panda som motiv. Och Panda förknippar man med Pandora i Skins om man är en sån nörd som jag.

Nåja, nog om rubrikval.
Kvällen som jag hade planerat blev inte alls så. (Det går inte bra när jag planerar)...
Jag hade tänkt mig en lugn måndagskväll med kreativt skapande, städande av rum och bara chill. Isolation vid datorn, typ!
Men sen när jag precis har börjat städa så messar Fredde och frågar om jag ska med ut på krogen. Jag messar tillbaka och säger att jag ska städa mitt rum, och då ringer de upp och övertalar mig att följa med så jag slänger in alla kläder i garderoben, bäddar sängen och organiserar lite innan jag skuttar upp i duschen och gör mig i ordning lite snabbt. Sitter på en buss en timme senare och är påväg in till stan.
Möter Gogge precis när jag kliver av bussen och tillsammans åker vi in till Skanstull där Fredde och Chrippa är. Vi drar till Medis och går till något ställe där och jag köper en päroncider och får en tequila shot av Fredde. ALDRIG MER...jag spydde typ och jag drack ändå bara en tredjedel av vad som var i glaset.
Blä blä blä.
Sen drar vi vidare för att vi ska käka nånting (Gogge 'r hungrig) och vi går först till BK men det är stängt, sen drar vi till T-centralen och letar överallt efter ett matställe och till slut hittar vi ett McDonald's och en Max...jag och Gogge går in på Donken och Fredde och Chrippa till Max.
Där inne på Donken så ställer vi oss i kö och framför oss är det två tjejer och två killar som är lite halvpackade. Vi sätter oss typ vid dem när vi fått våran mat, och efter ett tag börjar den ena tjejen gnälla om att hon är tjock och "inte borde äta här."
Gogge suckar typ och skrattar lite på samma gång och jag forsätter lyssna och tänka över hur löjligt det egentligen är.
Tjej nummer ett säger att allt ligger i hennes inställning (vilket är så jävla sant!!) men tjej nummer två lyssnar inte alls och efter ett tag så springer hon ut från McDonald's i ren förtvivlan.
Drama, drama, drama!

Sen ska vi gå upp till Harry's men vakten säger att de stänger nu för att det är för lite folk så vi drar oss mot busshållsplatsen och hoppar på bussen hem igen.
Ganska händelserik kväll, och jag är inte trött längre utan ska nog ägna mig åt liiiite kreativt skapande i alla fall.

PEACE OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0