she'll never leave me

Datum: 2009-08-30 | Tid: 09:35:50
Kom just hem efter en helhelg hos Sara, och det har varit mys.
I fredags lagade hon en jättegod kycklinggryta till mig, Camilla, Filippa och hennes syster och sen satt vi och mös i soffan och kollade på film. Bella och Nicole kom förbi också.
Lördagen så vaknade jag, Sara och Camilla typ runt elva och väntade bara på att killarna skulle komma hem. Vi fick ett "hej-jag-lever-men-ska-sova"sms från Niklas och sen gjorde vi middag runt sex. Eller Sara lagade maten och jag satt på Facebook och ringde farmor och farfar. Denna kväll blev det fläskfilé med pommes och beasås. YUM!
Sen kom Camilla tillbaka, och ett litet tag senare kom Olle. Han kom inte ens innanför dörren innan jag var där och slängde mig på honom. HAH.
Sen kom Niklas och det blev samma sak, men då han känner en sån otrolig hemmakänsla hos Sara så gick han bara rätt in.
Sist men inte minst så kom Fredde och det utgjorde våran lilla grupp av människor som spenderade lördagskvällen tillsammans.
Filippa kom också, men hon drog ganska snabbt.

Nu ska jag plugga Historia och Samhäll som en duktig elev. Sen är det lunch på Kaktus.
Hooray





Kommentarer
Postat av: Sara

"men då han känner en sån otrolig hemmakänsla hos Sara så gick han bara rätt in." HA XD



Det var inte kycklingfilé, utan fläskfilé faktiskt!

2009-08-30 @ 20:29:00
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0