SOMMARLOV

Datum: 2009-08-20 | Tid: 13:51:02
Sista dagen på sommarlovet är här, och jag är deprimerad.
Jag skulle absolut inte banga på en vecka (eller fem, sex, tjugo stycken) till, men skolan kallar på mig.

Sitter just nu och väntar på Camilla, Sara och tvillingarna för vi ska bakisbaka hemma hos mig. Men eftersom folk är så sega så tar det lite tid. Skriver lite på boken och röker medan jag väntar...och så lyssnar jag på deppmusik. Om det är för lack-of-boys-situationen eller bara för att jag sörjer att sommaren är slut, det vet jag inte än, men något är det i alla fall.
Eller så kanske festmusik är för hårt för mig idag, bakis som jag är. Fast egentligen inte, jag blir ju inte bakis! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0