Dagens Highlights

Datum: 2009-12-02 | Tid: 14:42:47
Dagens Highlights:

* Den nakna dockan utan huvud ligger fortfarande kvar på min gård, den har legat där i flera veckor och jag ser alltid fram emot att se om den fortfarande är kvar när jag är påväg hem! Jag misstänker att mitt liv kommer kännas väldigt tomt den dagen den är borta!

* Idag skulle vi titta på film på texten (via en dator) jag tänker att jag ska vara snäll och stänga av alla datorer så att vi slipper höra dem brusa, så jag går fram och trycker på knappen som stänger av alla datorer medan vi väntar på att läraren fixar ljudet till filmen.. Och jaa, datorerna stängs av, inklusive datorn som vi skulle ha för att kolla på film. Dessutom fick jag läraren att tro att det var han som råkat stänga av den för en liten stund, men till slut brast det och jag kunde inte hålla mig från skratt och erkände.

* Jag och Bengt åkte till centrum efter skolan, jag för att ta bussen hem och bengt för att möta 24an så att han skulle slippa stå vid gymnasiet och vänta. När jag kommer hem får jag ett sms av Bengt där han berättar att ett träd ligger över vägen så att hans buss inte kunde köra fram. Jag dog!

* Min ipod gick sönder men sedan lagade jag den igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0