Diskussionseffekter

Datum: 2009-12-10 | Tid: 14:44:14



Är det någonting som gör mig på dåligt humör så är det diksussioner.
Jag kom på varför jag undviker dessa så mycket som möjligt, i skolan, på jobbet, med kompisar, om småsaker.

Efter att jag har diskuterat någonting - vad som helst! - som lämnas alltid någon bitter eftersmak i munnen och jag blir bara grinig, även om ja kanske vann diskussionen, eller blev tillsagd att hålla käften och lägga ner. Det spelar liksom ingen roll hur diskussionen slutar, för jag blir ändå på pissigt humör resten av dagen.

Så var det idag. Vi diskuterade arbete och arbetslöshet på samhällslektionen, och när vi sedan skulle till datorsalen och svara på några frågor så var jag på skitdåligt humör. Jag satt mest tyst och typ muttrade ut ord, och sen gick jag direkt till bussen utan ett ord.

Helt otroligt hur instabil man kan va!




Kommentarer
Postat av: Sara

Nusse då :|

2009-12-10 @ 18:11:48
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Hann'

hahaha Kim<3 Alla var fan emot mig, och det blev typ fett lacka för att jag sa emot:(

2009-12-10 @ 22:39:35
Postat av: Hannan

hahaha Kim<3 Alla var fan emot mig, och de blev typ fett lacka för att jag sa emot:(*

2009-12-10 @ 22:40:14
Postat av: Kim

jag vet, och det värsta var att jag höll med dig...xD

2009-12-11 @ 08:54:47
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Hannan

Vafan sa du inget för da?! haha jag trodde fan att jag var ensam:P

2009-12-12 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0