Familjen Senna

Datum: 2009-12-08 | Tid: 01:07:54
I brist på min uttråkning så tänkte jag presentera er läsare för dramat som utspelar sig i The simsvärlden.
Senna heter då min familj (don't ask, jag kommer inte ihåg varför de fick ett namn som Senna!)



Stammodern till detta är Zafrina (återigen, don't ask). Hon är gift med Christopher, någon random snubbe som jag tyckte passade bra med henne (<- eller som kunde ge henne de barn hon ville ha).


Sidnot är att båda har nått sin maxålder men vägrar dö! GRYMT IRRITERANDE!

I alla fall!
Först kom Tobey, tror jag. Han togs av socialen då Zafrina och Christopher var usla föräldrar. Men man ska inte gråta över spilld mjölk som Camilla säger.
Jag var nämligen en idiot som gav Zafrina någon typ "vinst" från de där poängen man samlar, som gjorde att hon blev überfertil.
Så föddes tvillingparet Wesley och Leonard. Men jag i min envishet ville att paret Senna skulle få en dotter, då jag tycker bättre om dem än killar.
Så de fick hoppa i säng igen, och woops, där föddes nästa tvillingpar, också killar. Jag döpte dessa till Owen och Oliver.
Men eftersom min envishet inte går att övervinna, så försökte de igen. Ut ploppade Benjamin, och sen blev jävlarna för gamla för att skaffa fler barn.

FAILED!



Nåja, de växte upp.
Leonard var den förste att lämna huset efter ett privat giftermål med en bastant kvinna vid namn Melissa Thomsson, som då bytte namn till Senna. De har nu en son i barnaålder som de döpte till Dan. Varför vet jag inte, jag har ingen som helst kontroll över varken Leonard eller Melissa...eller Dan.
Wesley stannade kvar i boet, och började starta upp en författarkarriär. Allt var frid och fröjd tills han la märke till hembiträdet (läs: blev tvingad att ta kontakt med) Ursula.
Owen blev tonåring och genomgick någon sorts emo/jag-är-så-jävla-mobbad-och-utanför-period. (Dessutom är han rädd för mörker), men han ändrade snabbt tillbaka då jag upptäckte att han hade en flickvän, och inte vilken flickvän som helst utan Melissas systerdotter, Willow. Drama, drama, drama. Men simiska som de är verkar de inte alls ha några som helst problem med den etiska incesten. Kanon!



Olliver blev ginger och har går mest runt och tjurar av någon anledning. Han slappar i skolan och får kvarsittning och saker blir inte alltid riktigt som han vill. Han är bara för go'
Benjamin däremot, han växte upp till en ganska snygg tonårskille, men fick tendenserna datorsnille, så han sitter mest uppe på nätterna och hackar sig in på saker, och gör sina läxor och tar skolan och jobbet på största allvar, då han också blev en arbetsnarkoman. Jackpot på den!



Tillbaka till Wes. Han och Ursula inledde sin romans, och Wes glömde totalt bort sin andra flamma Sandy French (som by the way stod och stirrade in i deras fönster, höggravid!). Allt var frid och fröjd och de gifte sig, också privat, och han gjorde henne på smällen så fort hon flyttat in. Tre dagar senare födde hon en liten flicka som fick namnet October.
Där tog livet en vändning. Ursula insåg att hon inte alls hade något gemensamt med Wes och började gnälla som bara kvinnor kan. Dessutom började hon flörta med städaren Frank, vilket resulterade i ett gräl som varade i flera simtimmar (och kanske två minuter för mig, jag snabbspolade). De gjorde slut och Urusla blev utkickad, dessutom blev hon och Frank hatobjekt för familjen Senna som håller ihop i våt och tort. Jag tror inte han får städa fler toaletter hemma hos dem.

Rätt åt henne, lurar en med sitt blonda hår och stuff, och sen är hon bara några dagar ifrån att gå i pension...typ.

Längre än så har jag faktiskt inte kommit.
Jag väntar fortfarande på att Zafrina och Christopher ska kola, så att Wes kan ta över hushållet och skaffa sig en anständig fru, och inte en som hellre går runt och städar än har sex med honom.
Jag väntar på att Willow och Owen ska bli vuxna så de kan flytta ihop och skaffa fler etiska incestbarn, och sen får ju Olliver följa med på köpet...han och hans gingerness får helt enkelt flytta någon annan stans. Jag misstänker också att han är bög.

Benjamin
kommer få stanna kvar i hushållet med Wes och hans nya fru (kanske kan han övertala Sandy att han älskar henne! Eller så hittar han en ny snygg ung kvinna), för jag tycker om Benjamin väldigt mycket. Dessutom har han världens coolaste husdjur, nämligen en sten vid namn Philip.

Men det kommer bli mer drama, och mer barn.
Väldigt många mer barn.
The Sennas will take over the world!



BRA PRESS!


Tyvär så är ingen av bilderna från mitt egna spel, utan hittade på Google. Datorn var muttig och ville inte ge mig det jag vill ha. Det här duger.


Kommentarer
Postat av: natta

haha jag förstår mig inte på the sims :P

2009-12-08 @ 03:20:51
URL: http://natalies.se
Postat av: Du vet inte

hahah aaaa de e helt kaos.. spelade hos en kompis o man fastnar.. helt kaosss

2009-12-08 @ 07:07:17
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Camilla

jävla cp xD

2009-12-08 @ 10:54:39
Postat av: Kim

käften camilla! :D

2009-12-08 @ 13:27:52
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: natta

hehe jag har det hos mamma men förstår mig inte på. vilken har du?

2009-12-08 @ 13:38:22
URL: http://natalies.se
Postat av: Sara

Håller med Camilla, serri :P

2009-12-08 @ 14:30:33
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Du får kanske ta och se den med någon som inte sett den? Den vet kanske inte att du pratar ut alla repliker. ;)

2009-12-08 @ 14:45:46
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Du vet inte



Jag skulle uppskatta om du kunde gå in o läsa detta inlägg och hjälpa mig med detta!http://duvetintee.blogg.se/2009/december/rosta-pa-j-son.html

En jätte bra vän till mig som har blivit nominerad och i samband med detta kommer jag att komma ut med en tävling ikväll senast imorrn bitti där du kan vinna 4 Signerade singlar!

Nä du röstar får du ett mail och du klickar på den o sen är du själv med o tävlar om en cd samling av alla som är nominerade!

Rösta på J-Son på Bästa Klubb/HIPHOP på Grammis 2010

Skulle verkligen uppskatta detta som fan!



Kram

2009-12-08 @ 15:59:27
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Thilda

härlig story:D

2009-12-08 @ 16:35:44
URL: http://ttthilda.blogg.se/
Postat av: melisa

heej va söta ni är

jag älskar också att fota ;-)



kolla gärna in i min blogg :)

thedatlu.blogg.se

2009-12-08 @ 17:20:15
URL: http://thedatlu.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu får ni uppdatera, pallar inte läsa "Familjen Senna" en gång till, murveldjur!

2009-12-08 @ 18:10:49
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0