Inget tekniskt funkar med mig i närheten..

Datum: 2009-12-21 | Tid: 20:07:07
Håller på att bränna en film till en dvdskiva... För tio minuter sen stod det "Remaining: about 24 minutes", nu står det "Remaining: about 33 minutes". Hur logiskt är det liksom?
Gudarna hatar mig idag!

Jag har ju glömt att berätta hur filmen var igår!
Först och främst smsade Bruno runt fem och frågade om jag ville med och fika klockan sex, jag svarade ja men att jag kommer vara där lite över sex. När jag är vid slussen ringer jag Bruno och han säger "aha.. oj.. vi är inte riktigt där än.. Vi är där om typ tjugo minuter. Men jacob är i stan, ring honom". Jag ringer Jacob som säger att han inte är inne än för att han vet nämligen att Bruno alltid är sen, haha. Alltså - viktig information är att lägga på minst tjugo minuter på den tiden Bruno säger - synd att det inte gäller på Globen...
Nåja, Jacob säger i alla fall att han kommer vara där om en stund och att jag ska åka till Centralen. Jag börjar titta runt lite på ett H&M och sen ringer Jacob, vi möts upp och går till fiket i Kulturhuset. Oscar kommer tio minuter senare och när vi ska handla är klockan ungefär tio i sju och de skulle stänga sju, inte så bra med andra ord. Den enda som hinner beställa är Jacob. När Bruno och hans brorsa kommer måste vi gå nästan direkt och vid utgången möter vi Elin och Isabell som hade stått utanför konserthuset och knackat istället, hahahha!
Sen går vi i alla fall till bion, hämtar ut biljetterna och handlar godis och popcorn. Sen går alla på toaletten, eftersom att filmen är 2 timmar och 40 minuter lång kändes det viktigt. Killarna kommer glatt ut och berättar om hur Jacob hade gjort det lättare för alla att kissa genom att vissla. Första gången jag hörde dem berätta det hörde jag vifta, vilket gjorde det hela mkt roligare för mig!
Filmen började och vi satte på oss våra väldigt spacade glajjor som sen visade sig vara grymt obekväma för näsan och dessutom fick man ont bakom öronen. Filmen var grym, dock hade jag lite för höga förväntingar på den efter allt snack men den var ändå grym! Jag och Elin drog slutsatsen att det vore supercoolt att ha en svans! Erkänn!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0