Julafton

Datum: 2009-12-25 | Tid: 00:30:29
Fick ett halsband av lillebrorsan, jag tycker det var charmigt av honom.



Kalle anka och vi ser självklart väldigt uttråkade ut. Man är taggad innan men blir besviken när man inser att man kan allt utan och innan!



Och jag satt som klistrad vid granen hela kvällen o väntade på att få öppna julklapparna, yeah that's sooo me.



mamma försökte fota ett rådjur, jag tycker det är en så kallad epic fail, dessutom tror jag hon var den enda som såg det där "rådjuret"
 

Och jag var tomte.. Man måste ju ställa upp när alla andra vägrar.



Som tomte hör det självklart till att skrämma småbarn



Och att kräva kramar från folk även fast man vet att alla helst av allt vill ta julklappen och gå så långt som möjligt från denna skäggiga man.



Söt som socker!



God jul iaf, nu ska jag lägga mig och kolla på vännerboxen som jag fick i julklapp. NU HAR JAG ALLA TIO SÄSONGER!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0