Min morsa är cool

Datum: 2009-12-17 | Tid: 00:56:09
Hon kom hem från England idag, efter en vistelse på fyra dagar och en föreställning av Depeche Mode.
I alla fall!
Innan hon drog så skämtade jag med henne och sa att hon skulle köpa en "My mum went to England and all I got was this lousy T-shirt"-tröja till mig.

Vad får jag när mor min packar upp väskan för att visa mig alla sina kläder som hon har köpt (och som jag kommer att stjäla, MOUHAHAHAHAHAHHAHA)? Jo tröjan som jag skämtade om att jag ville ha (och som jag faktiskt ville ha på riktigt).
JAG BLEV ASGLAD!

Kär ♥


Sen bjöd hon mig på Baileys med mintsmak men det tyckte jag inte alls var gott. Smakade...konstigt.
Ska sova nu, det är en dag imorgon också.


HAHAHA








Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fett naiz!

2009-12-17 @ 10:22:58
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0