minus tio manlighetspoäng

Datum: 2009-12-05 | Tid: 14:52:27

Har just marinerat kycklingen till kvällens middag som duktiga jag ska laga, kyckling i någon sås och pasta! Voila!

Innan det var jag på Ica och handlade. Och på första gången på säkert tre år handlar jag en tidning... HAHA!
Okej, såhär var det, som de flesta vet så är jag en läslus. På senaste tiden har jag inte haft någon lust till att läsa, don't know why. Idag kände jag mig sugen på att läsa men jag kände inte att jag orkade starta på någon bok, så jag bestämde mig för att köpa en tidning. Jag hittade en tidning som heter Damernas, har aldrig hört talas om den förut men vad som fick mig att slå till var den lilla gåvan man fick till, sex and the city - filmen. Jag vet, jag vet det är så manligt att ni säkert trillar av stolen!

Nu ska jag duscha och sedan plugga!

Jag tog ledigt från jobbet imorn, måste plugga, håller på att få panik av hemtentorna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0