Partyy on hard

Datum: 2009-12-05 | Tid: 13:40:28
Så jag och Ida var ute igår.. vart ska jag börja? En sammanfattning:

1. Jag blir uppraggad av en äcklig kille på tunnelbanan, han börjar med att mumla något som jag tycker låter som engelska så jag säger "what did you say?", så säger han med brytning "vad heter du". Sen försöker han övertala mig att "vara med honom", när jag sa nej erbjöd han vänskap! Jag sa att jag klarade mig utan det också.

2. Jag och Ida börjar med en varsin sexa, Ida dör och vi står inne på toan ett tag (hon kräktes inte).. Sen går vi ut och tar luft och då kommer några killar som heter Joel och Carl Johan...! Vi står och snackar ett tag och sedan säger jag och Ida hej då och går in för att ta en öl, sätter oss längst ner på en väldigt avskiljd plats men ändå så lyckas J och C hitta oss och dem bjuder oss på drinkar och snackar med oss ett tag.

3. Joakim och Anton kommer och skrämmer bort J och C.! HAH!

4. En kille sitter ensam och Joakim tycker att jag borde ge honom en lapdance, jag tyckte det var en dålig idé men satte mig och snackade med honom istället med Ida, Joakim och Anton bevakandes. Killen som visar sig heta Christian berättar att han ska bli läkare och sedan kommer hans kompis som för mig bara har ett namn, norrlänningen. Ida, Joakim och Anton bevittnar hur killarna flyttar sig närmare och närmare mig och jag känner att snart kvävs jag så jag säger "ha en trevlig kväll" och går och sätter mig hos mina buddies igen.

5. 2 minuter senare kommer Christian och Norrlänningen och sätter sig hos oss och är med oss till och från resten av kvällen

6. Jag och Ida går på toaletten (vi var på toa så många gånger att vi kom på en hemlig kod för att gå på toa, så helt plötsligt gick båda upp och vi gick iväg och jag sträckte upp ett finger till Joakim vilket skulle betyda "tillbaka om en minut". Haha). Man får inte ta in ölen på toan så jag står och väntar med ölen medan Ida går på toa och då kommer en kille i vit tröja och säger att jag ser ledsen ut. Jag blir lite överraskad eftersom att ledsen var det sista jag kände mig. Men jag förklarade att jag väntade på min kompis. Han bjuder mig på en öl och snart kommer Ida tillbaka. Jag har bara druckigt halva ölen men ställer den på golvet.. Lämnar Ida och går på toa. När jag kommer ut från toan ser jag Norrlänningen inne i rökrummet och går in och snackar med honom en stund. Utan en tanke på lilla stackars Ida med snuskkillen brevid sig. Efter ett tag så säger Norrlänningen att han vill bjuda mig på en drink och det tackar jag ja till. Så vi går ner... Han frågar vilken drink jag vill ha och jag säger att han får överraska mig så jag får en röd/rosa drink som var skitgod! Ingen aning om vad det var dock. När vi kommer till våran plats vid Joakim och Anton ser jag att Ida inte är där, jag frågar Joakim vart Ida är och han säger att hon var med mig ju.. Jag inser mitt misstag och springer upp och hittar stackars Ida med Snuskhummer + en ny äckelpotta utanför toan, väntandes på mig, jag ser hur obekväm hon är så jag tar henne bara i armen utan ett ord och drar med henne. Förlåt Ida (xD)

7. Christians ansikte är helt plötsligt en cm från mitt och jag puttar bort honom och sätter mig hos Joakim istället, ugh. Christian sitter med armarna i kors resten av tiden..

8. Jag och Ida får en nya kompisar, en 46-åring och hans kompis som är 91a som stoppar mig genom att säga att min klänning är fin (aww).. Jag, Ida och 46-åringen pratar om hans dotter, alkohol, astma och sport. Jag gav honom lite föräldrartips. 

9. Jag hade handlat något i baren och var påväg tillbaka mot vår plats och ser 46-åringen  så jag vinkar och blinkar lite. När jag sätter mig på min plats tittar Joakim på mig och undrar om jag har börjat flirta med gamla gubbar nu. haha

10. ................ .......................... ...............................      ................................. Jag orkar inte skriva mer!


Ida sov hos mig så idag gjorde vi en breakfast for champions;


Mumma!

Ikväll ska jag och Ida ha myskväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0