Tick tock

Datum: 2009-12-01 | Tid: 17:40:26



Så lite tid, så mycket att göra. Ibland är det ett under att man klarar av det och inte bara rullar ihop sig till en apatisk boll och skiter i allt.

Idag måste jag återgå till det verkliga livet med ansvar och obligationer. Jag måste städa mitt rum och packa upp grejerna från lanet, jag måste skriva mina hemtentor och jag måste ta hand om mitt liv.
Jag måste prestera i skolan, jag måste vara trevlig på jobbet och jag måste vara trevlig mot alla omkring mig.
Jag måste äta, jag måste dricka, pissa, skita och röka, samtidigt måste jag ägna mig åt saker som jag tycker är kul, jag måste läsa, skriva och titta på TV. Lyssna på musik måste jag också göra.
Det är så mycket man måste i livet, som man egentligen inte måste om man bara lär sig att prioritera rätt. Men tro det eller ej, trots att mitt liv är rätt tråkigt med alla måsten, så är det så jag vill ha det.

Hemtentorna kan vi dock skippa....

Nej, nu är det dags att sätta fart så fördriver jag lite tid tills Filippa kommer hem.
:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0