SMSTERROR

Datum: 2009-07-11 | Tid: 18:35:37
Nå, för att ha någonting att göra så bestämde jag mig för att lägga upp de inte alltför pinsamma sms:en här.
Hihi

Från: MacAttack (Krullis)
Datum:  4 Juli
Tid: 05:02
Innehåll: Hej hej! Ha det så kul

Från: Helena
Datum: 4 Juli
Tid: 10:06
Innehåll: Hej då! Ha det så bra! XD
Vart skulle du förresten?
Mallorca?

Från: Niklas
Datum: 4 Juli
Tid: 12:42
Innehåll: Hejdå;) sola och bada i pinacolada

Från: Filippa
Datum: 6 Juli
Tid: 11:01
Innehåll: Sitter på tåget nu till hultsfred :) Wöh vi är taggade YAY

Från: Loverboy (Sara)
Datum: 6 Juli
Tid: 12:55
Innehåll: Jag saknar dig kim. Det skulle ha varit guld om du var med:) Loverboy

Från: Sara Frodin
Datum: 6 Juli
Tid: 16:47
Innehåll: Är du hemma vecka 30?:)

Från: Loverboy
Datum: 6 Juli
Tid: 23:50
Innehåll: Jag vill att du ska va här!<3<3

Från: Loverboy
Datum: 7 Juli
Tid: 11:09
Innehåll: *censur*

detta vet jag inte när det kommit eftersom min mobil var avstängd och de måste ha kommit efter den sjunde...men det borde ju gå att räkna ut

Från: Elin
Datum: 11 Juli
Tid: 17:52
Innehåll: Kalas för Idad på lördag kl 16 hos henne :)

Från: Loverboy
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Röj i regn ;)

Från: Tele2
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Onödigt meddelande

Från: Filippa
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Wöh över 500 bilder! Du måste se alla XD

Från: Filippa
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Vi har vaxat benet med silvertejp XD ! Det funkar :D

Från: Filippa
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Godmorgon! Äntligen har vi fått sol här och slipper regnet :D det är aslerigt så det är bara på med gummistövlarna :) hoppas du har det bra i spanien :)

Från: Mobilsvar
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Du har 7 nya medd. Ring..lalalalala

Från: Filippa
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Uppdatering: däckade vid 3, spydde utanför tältet, slaggade 4 timmar, gick på asröjig spelning med mando diao och sen the sounds! I helhet en jävligt bra dag

Från: Filippa
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Goodnight kaninbajs:D du kommer fan hem imorn :D

Från: Loverboy
Datum: -
Tid: -
Innehåll: *fortsättning på censur*

Från: Loverboy
Datum: -
Tid: -
Innehåll: Klockan är tre på dan och jag är full. Loverboy på den!


HAHAHAHA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0