...you party like a spanish chicken

Datum: 2009-07-08 | Tid: 21:26:06

Sa nu ar jag tillbaka igen...kan helt enkelt inte halla mig borta fran datorn... (inte alls beroende, nej nej nej). Oturligt nog ser jag inte ett dyft fran Camilla, och hon har inte varit pa msn heller sa jag har ingen aning om vad hon har for sig.
>.<
Fail.

Naja, har ar det senaste...och jag kommer inte ihag om jag har sagt det har, men jag kan gora ä och ö, mais je can't be arsed, for det ar jobbigt med massa extra knapptryck. Nisch goot.


Dag 3
Vaknade lite senare an alla andra, och gick och at frukost. Lag och solade. Sag Lee, men jag latsades inte se honom for jag hade inte kommit pa vad jag skulle saga.
Samma sak om igen, solade, badade at.
Sen pa kvallen sa gick jag direkt till Hacienda Bar och satte mig. Fragade en av dem som jobbar dar nar Lee, Steve och Tim, som inte hette Tim utan James. Jakla Lee.

Nar de kommer sa kommer Lee och satter sig vid mig, medan Steve och James "Tim" star kvar vid baren.

Efter ett tag gar vi over till dem, och genast sa drar Steve ivag for att ragga pa nagon brud, (tror han ville fly fran mig, han verkar ha en tendens att forsvinna varje gang jag kommer nara xD) men Lee och James stannar kvar.
By now sa har jag fatt i mig, inte alls sa mycket, men i mitt trotta tillstand sa ar jag redan full (vi snackar en drink och en ol) och det had blivit missforstand sa jag star dar med en till ol i handen. Mycket skoj.
Anyway, jag forsoker fa James att dansa pa dansgolvet, men han vagrar och till slut sa skapar vi ett eget dansgolv vid toaletterna. Marc kommer da och da, och skriker TANNER, som visade sig vara Steve's efternamn, vilket ar konstigt eftersom Lee pastod att de var broder, och han heter Cockle...naja, nu ska vi inte ga in pa detaljer.
Stannar till klockan fyra, och har en snabb konversation med Steve pa ett drinkunderlagg dar jag har namnt att "Asian Cat RULES!" bland annat...och Steve skrev "missed out on sex on the beach."
Jag skrev: "Why?"
Och han svarade: "Fuck nose"
Jag forstod inte riktigt vad han menade med det, men jag skrev i alla fall: "Fail"

Sen vare dags for mig att dra mig hemmat, somnade och inledde...

Dag 4
Vaknar vid tva och ar helt borta. Blir upptvingad av pappa, och gar ner for att ata frukost..eller ja...lunch.. ser Lee, vinkar...
Spelar ett party Fyra-i-rad med Kevin och far storstryk...gar sen upp for att lagga mig pa en solstol. Ser Lee, vinkar...
Solar, och solar och solar for att fa bort den dar randen under hakan som gor att jag ser ut som en überfjortis med brunkramslinje. HALLELUJAH MOMENT!
Eller inte...

Anyway, ligger dar och gar sen for att kopa glass, och sen for att ga ner och bada i havet. Ser Lee, vinkar.
Ater middag och gar sen for att kolla pa mamma mia...foljer med nick till ett stalle for att kopa hans orhangen, medveten om att Lee och familj har akt hem och kanner mig helt tom och uttrakad. Gar forbi Hacienda bar och blir fragad om jag kommer, sager nej men att jag kommer imorgon (idag), ska ga forbi en snabbis, men forst ska jag se pa "Back to the movies"

Dag 5
Basically har vi akt bil och varit i Palma hela dagen. Inte sa kul, men omvaxlande. Palma liknar Stockholm lite...bara lite...

PEACE OUT!

/ Kimbob ♥
(bilden ville inte)

Kommentarer
Postat av: Minna

gillar din header

2009-07-09 @ 09:46:58
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0