Suuuuck

Datum: 2009-03-30 | Tid: 16:16:06
So long as men can breathe and eyes can see,
So long lives this and gives life to thee.

Jag har verkligen börjat gilla Shakespeare väldigt mycket den senaste tiden, och varför inte ? Han var ju duktig på att skriva. Idag tittade vi på en film på engelskan "shakespeare in love" hette den. Bra var den! Absolut sevärd. Camilla befaller dig att se den. Särskilt om du gillar Romeo och Julia.

Nu är jag hemma ifrån skolan, efter att ha hängt upp Sonnet 18 (av Shakespeare) på väggen (jag skrev ut den i skolan idag) så råkade jag hamna här och jag tänkte "varför inte skriva ett blogginlägg".
Jag började med att läsa Kims inlägg om England och blev såklart ledsen. Även om jag såklart redan visste om England-planerna. Jag vill att hon ska stanna men samtidigt vill jag att hon ska åka, vet att det är hennes dröm och det ska jag inte ta ifrån henne. Jag gillar England så jag bangar inte på att åka dit ibland. But I will miss her.
Planeringen idag var att jag skulle skriva klart engelskan, men eftersom att Annica gav oss resten av veckan att lämna in den på så tänker jag... Varför inte chilla? Jag är trött. Jepp, jag skjuter upp allt till sista minuten.
Nu ska jag kika runt lite på facebook! HejSvejs!


/ Camilla ♥

Kommentarer
Postat av: kim

Lilla härmis!

sonnet 18 ska ju upp på min vägg xD



men shakespear är bra.

vill läsa en midsommarnattsdröm också

2009-03-30 @ 16:41:39
Postat av: Camilla

Ofta :o jag sa på engelskan när vi läste den att "den här ska man ju egentligen sätta upp på väggen" och då kom du på att du ville måla upp den eller vad det var! xD

2009-03-30 @ 16:43:24
Postat av: Kim

men då hade jag redan tänkt tanken för länge sen.

nåja, inte ta det här, det ser bara löjligt ut när kommentarskaran utgörs av oss själva

2009-03-30 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0