Till Sverige, TACK?!

Datum: 2009-03-30 | Tid: 20:02:29


Helt meningslöst att göra egentligen, men jag kände att jag var tvungen att distrahera mig med något. Det känns som att McFly's forum inte riktigt räcker till då det är ganska dött och den enda jag pratar med där är Simon. Vi har en givande diskussion om lim. Mhm, I know. Men det är ganska intressant, vi är inne på teorier om vad som skulle hända om man råkade limma ihop strupen, och den stora frågan är; Varför gillar barn det så mycket?

Nåja, back to the point.
Jag är lite av en nörd när det kommer till McFly (även om det har taggats ner en hel del på senaste tiden), så jag satt och kollade igenom deras datum för konserter och sånt, samtidigt som jag drömde att de helt plötsligt skulle bestämma sig för att spela på Hultsfred ditt jag ev. ska i sommar.
Men självklart så verkar inte dessa fyra underbara pojkar..eller män...ha några som helst planer på att åka till Stockholm och bli bortrövade av mig. Däremot kan de åka till Brasilien och Mexico, för att inte tala om Japan och Australien...och alla de tusen shower de gör in Good ol' England.
Bläääääääää.

Tribute till Dougie som på något sätt oftast visar allt eller nästan allt. Förr i tiden i alla fall. *suckar*
Kommer ihåg när jag dagligen satt och gjorde dessa...

/Kim ♥

Kommentarer
Postat av: Ida-Maria

Jag minns ocksa nar du gjorde domdar =)

2009-04-10 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0