Välkommen igen!

Datum: 2009-03-29 | Tid: 18:44:58

Ja, nu fick ju Kim skriva det första inlägget för att jag ville ge henne en falsk känsla av att hon är speciell. Så nu kommer den coola personen!
Som ni säkert förstår så är det jag som är Camilla. Född 10 november 1991, vilket är en stor fail från mina föräldrar eftersom att dem ville ha ett vårbarn. Tacktack, fast jag får väl vara glad för hade det blivit ett vårbarn så hade det inte varit jag som "ploppade" ut. Som sagt går både jag och Kim på Sam-media.
På våran fritid jobbar vi båda som kioskbiträde på företaget global eatertainment som är företaget som säljer mat och godis i globen, hovet och anexet. Vi kommer säkerligen skryta om gratiskonserter lite då och då.
Nåja, jag bor i Tyresö, krusboda med min mamma, pappa, lillebror och mina små hamstrar.
Jag tycker som Kim om att läsa och skriva. Båda är vi väldigt galna i det brittiska bandet Mcfly................. Ja, dem får ett hjärta av mig nu <3

Sen gillar vi twilight. Jag borde egentligen inte säga det här eftersom att det låter så patetiskt, men vi gillade twilight innan den blev så populär som den är nu!! Vilket gör oss lite coolare.


Jag är som Kim inte en av de populäraste personerna i dagens ungdomssamhälle. Jag umgås till stor del med esteter, vilket enligt dagens samhälle är socialtsjälvmord (men det är värt det för jag får umgås med världens härligaste människor). Det händer ofta att jag träffar gamla kompisar på bussen och de säger "jaha.... så du umgås med esteter nu alltså.. hrm" . Men huvudsaken är att jag är glad!
På senare tid har jag också börjat umgås med ett gäng naturare! Så, samhället älskar mig <3 <3 <3 <3

Jag tror att jag gillar att festa lite mer än vad Kim gör men jag är inte en sådan som festar varje helg.
Kläder är väl inte min grej heller direkt. Fast jag tycker att det är kul med kläder, det tycker jag. Men jag följer verkligen inte dagens mode, nej nej, det skulle jag aldrig palla. Jag sätter på mig och köper det jag tycker är bekvämt och fint.

Så, varför startar vi en gemensam blogg? Jo.. Det här är en teori, vi är såpass bra kompisar att vi liknar varandra på många sätt och många ser oss som samma person. Det har hänt att när kim är sjuk så frågar någon (helena) vart Camilla är idag då.... jaa... vad ska man svara på det, jag är här liksom. Och när folk ropar på en så blir det "Kim....illa... "
Så varför ska vi starta en varsin blogg när vi praktiskt taget är samma person?
+ Att det är kul!

Just idag är en väldigt bra dag! Idag har jag bokat biljett till Peace and love! The Kooks ska dit, vilket är ett av mina favoritband. Så det ska bli jättekul!


The Kooks



 

/ Camilla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0