Beyonce

Datum: 2009-05-13 | Tid: 23:56:22


Efter mycket strul och missförstånd (ett där jag envist intalade mig att den 13:e var den 25:e) så jobbade jag idag. Jag fick stå i Food stoor (ÄNTLIGEN!!!) och det var kul, fast början var väldigt jobbig i och med alla de extra menyer som fanns. Hann tyvär inte se något av showen eftersom vi hade inventering och nästa gång är Britney om 1½ månad, så vi fick rensa ut sånt som skulle gå ut innan dess.
Fick däremot blandade reaktioner. Elias sa att det var dåligt eller "inte så bra" medan Filippa sa att det var "asbra". Det kanske är en tjejgrej, jag vet inte.

Som kompensering för detta så fick vi en rolig överraskning i Food store. Någon gång mitt i allt så kommer Thomas Di Leva fram till min kassa, med fru eller date eller vad som helst, och sen fick jag reda på att hälften av Alcazar hade varit där och någon Sophia nånting nånting. Filippa hade även fått besök av Blondinbella.
Kul kul.

Ska gå och lägga mig nu, för imorgon är en ny dag och jag börjar skittidigt.
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0