Moorn

Datum: 2009-05-06 | Tid: 10:20:04

Jag tänkte berätta om min o kims sjuka dag på stan igår!
Först gick vi till h&m divided, kim provade som vanligt hundratals kläder. Hon köpte som sagt en klänning och ett linne och jag köpte ett likadant linne... Sedan handlade kim twilight.
Sen skulle vi på buffe.... Det började helt normalt, nästan stelt. Vi åt i mängder. Sedan får kim den underbara idén att vi ska käka bläckfisk.... Och jag, jag kan inte banga såfort det blir någon form av tävling (hej jag är en dålig förlorare). Så vi äter bläckfisken... Upplevelsen.. var speciell! Först kände man ingen smak men konsistensen! GUD KONSISTENSEN! Det var som gummi, och den lilla bäckfiskbiten växte och växte i min mun. Jag tuggade och tuggade men den bara växte. Det var något hårt i mitten som aldrig ville försvinna.. Sen smaken.. Kan inte beskrivas men det var inte gott. Efter ett tag förvandlades allt till en stor slajmsörjai min mun och jag kunde bara inet svälja. Kim tvingade mig att svälja till slut och jag kände hur den gled ner i min hals.. Ugh..
Sen gick allt utför, vi blev megaflummiga. Vi började stoppa räkchips och en mandarin i fickorna, vi dricksade med typ femton enkronor, vi började asgarva såfort servitören kom nära och jag kan bara intem innas vad vi garvade åt.
Tunnelbanan, vid östermalmstorgs tunnelbana finns det ett tak som är liksom avrundat så ljudet studsar runt som fan därinne och kim börjar säga "eko,ekoeko" och då säger jag lagom högt "daaaaaamn" fast uttalas typ "deeeeeeeeeeeiimn" ni vet! Och då ska kim såklart göra ännu högre så hon tar i allt hon pallar och "deeeeeeeeeeeeeeeeimn" ekar runt i tunnelbanan i en halv minut. Alla tittar konstig på oss, jag skäms och garvar - kim bara garvar.
När vi väntar på tunnelbanan spottar kim och på något sätt lyckas det hamna på hennes sko, vi skrattar ännu mer och flumighetsnivån höjs. Vi skrattar i ett år åt något jag ganska random kom på, vilket var "my name is fisk, bläckfisk".
Vi är konstiga. Japp.

Nu sitter jag här, borde vara på geografin nu men jag försov mig och kände inte att det var värt att stressa till skolan och sedan skämmas när man kommer in i klassrummet en halvtimma försent. Kim undrade varför jg inte kom och jag skickade ett sms som jag fortfarande skrattar åt. (flummigheten sitter kvar)

"jag är så kär i göran. Enda sen jag tog honom på rumpan så har jag inte kunnat andas när jag sett honom för att mitt hjärta har slagit så hårt i mitt bröst. Och vissa dagar, ja. ibland klarar jag bara inte av att se honom. hade en sexdröm om honom inatt. så kommer bli så upphetsad om jag går på lektionen.. Så jag hoppar över idag. Nej men jag är trött och försov mig så orkade inte stressa"

Jag tyckte det var helkul och lite random sådär. haha.
Jag kom på en sak när ajg sminkade mig nyss. Jag har inte pluggat så mkt till matte-nationella än, har inte pallat. men idag kom jag på att det är det sista matteprovet någonsin. Det blir nästan värt att plugga då! Kanske!


Kommentarer
Postat av: AMANDA

isch vilka äckliga ;)

2009-07-06 @ 12:50:09
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0