Busringning

Datum: 2009-11-08 | Tid: 17:35:33
Alltså, jag mår sjukt illa just nu. Jag satt och tittade runt på youtube och kommer in på busringningar, jag börjar bläddra runt lite och ser en som heter "Busringning - Din son är död", jag kan av någon anledning inte låta bli att gå in och titta på den, även fast jag vet att jag kommer må dålig av det.. Och det gör jag, det är det hemskaste jag har hört! - Skriken i bakgrunden, chocken, vägran att förstå vad han som ringer säger och hur iskall han som ringer är.
Hur fan kan man göra något så sjukt?
Jag bläddrade runt lite bland kommentarerna till klippet och ser att han fick en månads fängelse och fick betala massa pengar. Snacka om att han förtjänar mer än en månad.

Jag rekommenderar det inte men vill ni höra det så söker ni på "Busringning - din son" är död på youtube.









Kommentarer
Postat av: Isabella

Fyfan vad sjukt! Usch så hemsk!! :(

2009-11-08 @ 18:08:16
Postat av: Sara

Illa! :O

2009-11-08 @ 20:19:28
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHAH, stel stämning sen när han säger "jag bara skojade"

ojojojojoj xD

2009-11-08 @ 23:08:38
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fast det säger han aldrig :P

2009-11-09 @ 11:51:37
Postat av: Pauline

Shiit vad hemskt! Jag fick en klump i magen när jag hörde det. Vad gör man liksom när man får reda på det? Finns ju folk till allt, sjuuukt.

2009-11-09 @ 21:54:26
URL: http://peijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0