Dagens konversationer

Datum: 2009-11-25 | Tid: 16:05:11
Återigen blir det fler än en konversation, då min dag var så otroligt förgylld.
Dextrosolöverdos, mhm!
Något gemensamt för dem är dock att båda inträffar sig på Textlektionen.
Har även en film därifrån, som visar hur våran lärare får stryk i hänga gubbe



Jag hade tidigare under morgonen lyckats smälla till knäet i metallkanten som sitter under bordet. Och jag gör det igen.
Kim: Aj, ffffffiiiii....
*Kim börjar sparka mot metallkanten*
*Klassen tystnar och Marcus stirrar chockat på Kim*

Hannan: ASIAN FLIP!
Marcus: *fortsätter prata*
Camilla: SÅG du hans min?!

~*~*~*~*~*~*~*~*~

Bakgrunden till nummer två handlar om Källor, och att tidningar oftast inte ger ut vilka källor de har fått sin information ifrån, yadiyada.

Marcus:
Säg till exempel att det är en rektor...nej en kollega, som...slår sina elever! Binder fast dem vid bänkarna...
Klass: *SKRATT*
Marcus: ...och piskar dem
Klass: *Ännu mer skratt* (Camilla får ett skrattanfall och når toner som inte existerar i denna värld)
Marcus: Och råkar heta Petterson i efternamn
Klass: *Om möjligt, ännu mer skratt*
Marcus: Ni får inte säga till Fredrik att jag sa det där!

Tack för mig





Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en finfin torsdag!

2009-11-26 @ 08:31:53
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: filippa

hahahahahahah -dör-

2009-11-26 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0