Hörngrens förvandling

Datum: 2009-11-13 | Tid: 12:55:46

Idag så var jag och Camilla och ett par andra okända (för mig) människor jury till alla de auditions till julshowen. Det var rätt roligt, även om det blir lite antiklimax nu när man vet vilka som ska vara med, eller vilka som eventuellt kommer vara med i alla fall.
Men ändå.

Roligaste idag var när Eric och Niclas Hörngren gick upp på sen iklädda några soulaktiga/gangsterkläder och började köra Hey Boy.
Kanske inte så speciellt, tänker ni antagligen. Den har ju alla hört, och den är skitbra, men det är väl inte så jävla roligt?
Men där har ni fel. Varför?
Jo därför att Hörngren (som annars är en bitter man på 18 år som är väldigt trött på livet och alltid är grinig så fort man säger någonting - vilket gör honom till ett perfekt objekt för mina och Camillas eviga pokes och übersköna kommentarer) spexade till det ordentligt och var...inte alls som sig själv.
Jag tjöt av skratt och applåderade och skrek när de var klara.
Det var magiskt.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hannan

Han e seriöst underbar hahahah:P

2009-11-14 @ 02:10:42
Postat av: Helena

HAHAHAH XD Ere sant?? Hörngren av alla människor!?

2009-11-14 @ 15:07:59
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0