hoyes

Datum: 2009-11-23 | Tid: 12:12:09

Skolan har hitills varit bra.

På engelskan fick vi börja kolla på Elizabeth - The golden age, så det var slappt.
Sen var det dags för talet och jag blev skitnervös när Hannan gick upp, eftersom jag var efter. Men det gick rätt bra. Folk var jätteduktiga!
Nu sitter jag, med femton minuter kvar på lunchrasten, och sen är det foto som gäller.

Fick även tyresös gymnasium programkatalog för de kommande niorna, och bilden jag tog och Camilla redigerade är på framsidan. Det finns även en bild på mig och Henrik och många andra elever från våran Spelet om Världshandelsdag.
Dessutom är bilden jag tog på M08 längst bak i katalogen.

Jag är stolt i alla fall!



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0