Kanonkalas

Datum: 2009-11-04 | Tid: 18:09:48




Nanowrimo går fett bra. Jag har hitills skrivit 7649 ord, vilket betyder att jag ligger före schemat. Detta är kanon eftersom jag inte kommer ha tid att skriva lika mycket alla dagar.
Dessutom är New Moon bokat också. Allt flyter på.
Det enda som inte funkar, det är internet...jag sitter fortfarande och väntar på att det ska fungera igen. Dock fick mamma en bekräftelse om ett paket som kommit, så vi får hoppas
Dock blev det inte orginalidén som blev till skrivande (skulle ju fortsätta skriva på Issues), nej istället så började på en ny bok som jag har haft i huvudet ett tag, och jag gjorde verkligen rätt val. Jag har skitkul när jag skriver om karaktärerna och deras äventyr (även om jag bara kommit till kapitel 2).
För att läsa mer och följa mig i min resa så kan ni gå in här och kolla.

Tills nästa gång (:






Kommentarer
Postat av: A

2009-11-04 @ 18:29:55
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: A

(råkade klicka två ggr) MEN ville säga att du är så cool som kan skriva det här! önskar jag också kunde skriva ner massa idéer! Mina bara finns i huvudet och jag kan inte få ner dem på papper!! :P

2009-11-04 @ 18:31:03
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Hannan

Skön du e kim. Att du orkar!! hihi^^

2009-11-04 @ 21:35:24
Postat av: Kim

jag vet hannan ;D

2009-11-04 @ 22:26:37
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0