Konsten att blåsa någon på pengar

Datum: 2009-11-24 | Tid: 17:56:55
Sitter fortfarande på lanet, är på väldigt bra humör.
Kanske är det för att vi började så sent, och i princip inte gjorde någonting. Kanske är det för att jag är en aningens övertrött och sitter och knarkar Dextro, eller kanske är det bara "one of those days".
I alla fall så är jag ganska glad. Jag skämtar och skämtar lite till, skrattar och svettas (som i princip är obligatoriskt på ett lan...jävla datorer alltså xD)

Men i alla fall.
Efter skolan gick jag och Sara först hem till Gogge för att hämta pantflaskor, och sen begav vi oss till centrum för att köpa middag.
När vi kom ut därifrån hade vi med oss två paket Frödinges kladdkaka, fyra paket Dextro, och fyra paket Vaniljglass...och Saras middag.
Hur kommer det sig?
EFTERSOM DET VAR SÅ JÄVLA LÅGA PRISER PÅ ALLT!

Först hittade jag glassen. 5 kronor för ett 0,5 liters paket. Och någonstans i bakhuvudet kom jag ihåg att Chrippa ville ha glass, så vi köpte ett till honom, och sen ett varsitt och sen ett till för säkerhetsskull.

Nästa stopp när vi letade efter middag, det var kladdkakan. 10 kronor för ett paket. Taget!
Men då kanske alla andra vill ha, och då får vi inget för oss själva, resonerade vi. Sen tog vi ett till paket, för det var ju så billigt.

Väl i kassan så ställer jag mig och ska betala. Sara kommer "Rädda mig!" säger hon, och visar upp två Dextropaket. "Tio kronor för två paket! Skitbra att ha när man ska hålla sig pigg."
Jag tar två paket jag med, och sen går vi ut därifrån, grundlurade och ifråntagna alla våra pengar.
DAMN YOU LOW PRICE!!!








Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är värdelös :(

2009-11-24 @ 19:52:59
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0