Måndag morgon

Datum: 2009-11-30 | Tid: 09:34:02


Så, jag kommer några minuter försent till engelskan och kommer in i ett tomt klassrum, några sekunder efter mig kommer Hannan och Samah, men that's it. Det var bara vi som gick på engelskan idag! HAHA! Vi har världens hål idag efter engelskan eftersom att vi inte har någon svenska så alla andra tyckte väl att det var onödigt att komma!
Vi tittade iallafall på wallace and gromit, gymt! Vi tittade på ett avsnitt och sedan sa Sven att vi kunde gå om vi ville men jag föreslog ett till avsnitt och han tyckte det var en bra idé, men det tyckte inte Hannan och Samah. Så där satt jag och Sven och tittade på wallace and gromit! - underbar start på dagen!

Nu ska jag sitta och vänta på att esteterna ska få lunch så att jag kan gå och äta med dem!









Kommentarer
Postat av: Hannan

Hahahahaha stackarn:D

2009-11-30 @ 22:52:30
Postat av: Blivande författare

Haha, den där bilden är humor =) Älskar fåret Shaun - barnslig som jag är =P

2009-12-01 @ 15:23:44
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0