Ohayo

Datum: 2009-11-17 | Tid: 12:57:35
En pigg Kim vaknade klockan elva helt självmant. Jag säger ju att gå och lägga sig i tid fungerar!
... det har jag i och för sig aldrig sagt, men ändå.

Satte mig och kollade på desperate housewives som jag missade eftersom jag jobbade både tisdag och söndag (JAG VET, otur) och sen bytte jag till MTV2 ett tag innan jag började göra mig i ordning för skolan.

Läste ut Nick & Norah också.

Känns som att jag har varit effektiv.


Detta är vad jag skulle ha gjort istället;
*Skrivit på artikeln
*Skrivit på mitt tal
*Skrivit på boken




...och plötsligt känns allt failed igen.
fula kläder har jag på mig också.
URGH







Kommentarer
Postat av: elin

sv; ja kjällträsket är det bästa träsket!

klart du är med i bloggen kimkim, det är ju Tre brudar - bara dumheter ;D



gör som jag ignorera att du har massa läxor, jag känner mig helt stressfri ^^ .. för tillfället hee-hee.......

2009-11-17 @ 13:45:47
URL: http://trebrudars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0