Telefonkö

Datum: 2009-11-16 | Tid: 15:11:39
Jag ringer till handelsbanken för att säga till om mina inloggningsuppgifter.
Så klart är det kö, som vanligt.

Jag sätter på telefonen på högtalare så jag slipper gå och trycka den vita plastsaken mot örat.



Telefonröst: Det är kö. Du har plats nummer 7. Väntetid är ca 8 minuter.
2 minuter senare
Telefonröst: Det är fortfarande kö, vi tar emot dit samtal så snart vi kan. Du har plats nummer 2 i kön.
6 minuter senare
Telefonröst: Det är fortfarande kö, vi tar emot dit samtal så snart vi kan. Du har plats nummer 2 i kön.
Ytterligare 4 minuter senare
Telefonröst: Det är fortfarande kö, vi tar emot dit samtal så snart vi kan. Du har plats nummer 2 i kön.
Jag: VEM FAN ÄR RETARDET?!






Kommentarer
Postat av: Helena

BAJS PÅ TELEFONKÖ!!

2009-11-18 @ 22:05:44
URL: http://nenawiking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0