The Apple Of My Eye

Datum: 2009-11-26 | Tid: 15:09:46



Så tisdagen blev ett äventyr som jag inte ens orkar ge mig in på att skriva om, skulle bli för mycket och för hoppigt. Men kul hade jag i alla fall, och grabbarna (Anysound och råttorna) var duktiga, as usual!

Känner att jag bara skulle blogga för att blogga och inte har något att skriva om egentligen.. Kommer inte bli bra hur jag än gör! Men den här dagen har väl varit ok, har inte varit för trött eller för pigg, den har inte varit tråkig eller rolig, bara för att jag är så svensk tänker jag säga att den var lagom i alla aspekter!

För att sammanfatta dagen:
Historia - fick veta att jag fick G+ på provet och Fredrik var besviken på mig.. sånt gör ju alla glada.. *not*.. Men jag orkade inte riktigt bli arg på mig själv idag, kände bara att jag måste göra bättre ifrån mig nästa på prov.

Samhäll - vi skrev om EU:s fördrag, eller för att irritera Fredrik FÖREDRAG! I alla fall så satt vi i grupper och förklarade de olika fördragen för varandra och det första minnet jag kommer att tänka på från lektionen är hur jag behövde säga alla meningar tusen gånger till Hannan så att hon skulle kunna skriva ner dem, dessutom fick jag bokstavera några ord. Hannan, du är verkligen korkad och söt ibland!

ikväll ska jag jobba!






Kommentarer
Postat av: Hannan

Tackar så mycket:) Detsamma hihi^^<3

2009-11-26 @ 17:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0