Trött

Datum: 2009-11-15 | Tid: 19:38:12
Den här helgen har varit brutal, och jag är glad att jag är ledig nästa.
Är så trött nu, så jag vill bara gå och lägga mig, men min dag är inte slut än. Jag ska gå och handla choklad, duscha av mig korvkaffeöllukten och sen ska jag sätta mig och skriva de 7000 ord som jag ligger efter med, så jag hamnar på rätt sida igen.

Det kommer bli kanonkul.
Eller inte.

Jag har redan lyckats fräsa åt min brorsa och jag har varit hemma i typ en timme.
Han frågade var mamma var.

Jag är en hemsk människa








Kommentarer
Postat av: Evelina

Duktigt av dej att orka skriva ännu till! =) Hann inte anta utmaningen för november trots allt. Den här månaden har varit helt galen, så jag har åkt hemifrån 9 varje morgon och kommit hem 10 varje kväll ... Skriver du på ett längre projekt nu under utmaningen, eller bara vad som dyker upp i huvudet?

2009-11-16 @ 08:04:46
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0