Vi fortsätter att busa

Datum: 2009-11-27 | Tid: 13:12:33
Det fortsätter i sann, Sara-och-Kim-anda. Det man inte loggar ut ifrån, det blir övertaget.
Denna gång blev det Chatten på Steam.
HE HE HE
Jag slänger upp hela konversationen på grund av brist på saker att göra.

Slipsen = N1 (=Kim)
N2.Nodice = N2 (=Sara)

Men ni måste tänka det som att det är de som skriver och inte vi...
HAHA


Slipsen: :o

N2.Nodice: wööh

Slipsen: wazza?

N2.Nodice: chillin'

Slipsen: killin'

N2.Nodice: aight

Slipsen: fett najs

Slipsen: hittat mica eller?

N2.Nodice: sure

Slipsen: nice

Slipsen: vill du gå ut och röka och sen fortsätta terrorisera deras datorer?

Slipsen: jag menar...våra datorer

N2.Nodice: ett, ja. två, ja

N2.Nodice: affirmative

Slipsen: naiz

N2.Nodice: let's go

N2.Nodice är nu Borta.
N2.Nodice är nu Online.

N2.Nodice: hej

Slipsen: taa

Slipsen: *tja

N2.Nodice: vgd?

Slipsen: spelar spel

Slipsen: sj?

N2.Nodice: äter groet

Slipsen: najs! :o

N2.Nodice: yesyesohyay

Slipsen: den roer paa sg

N2.Nodice: vilken`?

Slipsen: grötsaken

Slipsen: den expanderar

N2.Nodice: haha

Slipsen: kan vi inte köpa lantchips för pengarna vi får?

Slipsen: från panten

N2.Nodice: till oss ellr till albin?

Slipsen: båda två..xD

Slipsen: antagligen

N2.Nodice: SURE

N2.Nodice: oj

Slipsen: haha

N2.Nodice: :D

Slipsen: jak er bök

N2.Nodice: :O

N2.Nodice: jak me

N2.Nodice: ska vi...?

Slipsen: ah ma gad

Slipsen: yes

N2.Nodice: hos dig eller mig?

Slipsen: hos gogge så klart ;D

Slipsen: har hört att föräldrarnas säng är ledig

Slipsen: ;D

Slipsen: gg

N2.Nodice: mjau

Slipsen: jag måste duscha snart ^^

N2.Nodice: mm

N2.Nodice: skulle va najz

Slipsen: som faen

N2.Nodice: mmmmmmmmmm

Slipsen: gör det innan vi drar till centrum

N2.Nodice: aaa

Slipsen: så slipper jag stressa sen

N2.Nodice: yes

Slipsen: LET'S GO OUT AND FIND SOME TROUBLE

N2.Nodice: When there's no one left to fight boys like us don't shine so bright

Slipsen: you're still my friend, it's impossible to hate you

N2.Nodice: <3

N2.Nodice: bästa låten iblans

Slipsen: yes

Slipsen: chipsen är slut :(

N2.Nodice: fan vad elaka vi är

Slipsen: vem äre som rör sig där uppe? :o

Slipsen: haha

Slipsen: neej

Slipsen: dså

N2.Nodice: vene

Slipsen: han tjänar ju på det

N2.Nodice: det är väl jobbgubarna på taket?

Slipsen: han får ett nytt jöe

Slipsen: kanske...

Slipsen: sant

N2.Nodice: aa vi är iaf schyssta

Slipsen: precis

Slipsen: vanliga människor skulle inte ge någonting tillbaka

N2.Nodice: nee

N2.Nodice: verkligen inte

N2.Nodice: nån åt ju typ upp min kladdkaka.....

Slipsen: det var jag...

N2.Nodice: ingen payar tilbax

Slipsen: du kan få en ny

N2.Nodice: hahaa

N2.Nodice: lugnt

N2.Nodice: ge mig en guldpeng istället ;)

N2.Nodice: haa

Slipsen: vi gjorde honom en tjänst som åt upp chipsen

N2.Nodice: dåra?

Slipsen: för att han får en halv påse mer :O

Slipsen: plus att det inte är hälsosamt

Slipsen: att äta chips när man gått upp

N2.Nodice: ska vi säga xD

Slipsen: vi hade varit uppe i typ en timme

Slipsen: lägg av

Slipsen: xD

N2.Nodice: hahaha

N2.Nodice: mupp


Värt att nämna är ju att jag och Sara sitter ungefär 50 cm ifrån varandra! xD

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHHHAHHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAAHAH

2009-11-27 @ 13:22:52
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Filippa

HAHA fan vad jag saknar er tjejer! <3

vi hörs IMORN! FATTAR NI?! ::D:D:D:D

2009-11-30 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0